Plannings- & Annulatiebeleid
1. Op alle offertes, facturen, opdrachten, inschrijvingsformulieren en documenten gelieerd aan de huidige inschrijving, evenals op alle huidige en toekomstige diensten binnen de overeengekomen samenwerking, zijn de onderstaande voorwaarden van toepassing, behoudens wanneer partijen hiervan voorafgaand, schriftelijk en uitdrukkelijk afwijken via een ondertekend akkoord door beide partijen.
2. Door ondertekening van het aanmeldingsformulier komt op definitieve en onherroepelijke wijze de overeenkomst tussen partijen tot stand. Dit geeft ook aanleiding tot onmiddellijke facturatie. Toegang tot diensten of coachingprogramma's wordt enkel verleend na integrale betaling van de bijhorende factuur.
3. Prijzen vermeld op het aanmeldingsformulier zijn slechts gegarandeerd tot 1 maand na de datum van ondertekening ervan. WOOO/SUPERFECTA BV heeft het recht de prijzen éénzijdig te wijzigen in lijn met de op dat ogenblik geldende prijzen.
4.
4.1. In geval van annulering van inschrijvingen en/of opdrachten is een forfaitaire vergoeding van 100% van de standaardprijs (exclusief kortingen) verschuldigd, van rechtswege en zonder voorafgaande schriftelijke of mondelinge ingebrekestelling. Dit geldt ongeacht of het gaat om fysieke of online coachingdiensten en trajecten, en ongeacht of de annulering meer of minder dan vier weken vóór de geplande startdatum gebeurt, dan wel na bevestiging van de inschrijving.
Onverminderd de in onderhavig artikel bepaalde annulatievergoeding, blijven alle reeds door WOOO/SUPERFECTA BV ontvangen voorschotten integraal verworven in geval van annulering. Alle eventueel ontvangen materialen (zoals sportaccessoires, werkboeken, werkkaft, ...) dienen in geval van annulatie op eerste verzoek van WOOO/SUPERFECTA BV in perfecte staat en op kosten van de in gebreke blijvende partij aan de maatschappelijke zetel van WOOO/SUPERFECTA BV te worden terugbezorgd.
4.2. Indien de inschrijver handelt in zijn hoedanigheid van consument, heeft hij recht op eenzelfde schadevergoeding van 100% van de standaardprijs (exclusief kortingen) in geval van annulering door WOOO/SUPERFECTA BV.
5. Indien de inschrijver bij inschrijving van een traject, in afwijking van de gangbare praktijken nog geen data heeft doorgegeven wanneer hij de diverse onderdelen van het traject zal volgen, is hij gehouden uiterlijk binnen 10 dagen te rekenen vanaf zijn inschrijvingsdatum, alle data door te geven waarop hij de in het traject begrepen sessies zal volgen, tenzij partijen schriftelijk anders zouden zijn overeen gekomen en mits voorlegging van deze overeenkomst. Indien de inschrijver nalaat om data door te geven, zal in dat geval van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een conventionele schadevergoeding verschuldigd zijn gelijk aan 100% van het openstaande factuurbedrag, met een minimum van 400€ en onverminderd het recht van ‘WOOO/SUPERFECTA BV’ hogere, effectief bewezen schade te vorderen, onverminderd de eventuele kosten van aanmaning, kosten van inning en gerechtskosten.
6. De inschrijver heeft ingeval van verhindering het recht zich door een derde te laten vervangen, mits voorafgaande schriftelijke kennisgeving (per e-mail aan planning@wooo.be) aan ‘WOOO/SUPERFECTA BV’.
7. Afspraken in het kader van een trainingstraject kunnen niet kosteloos geannuleerd worden. Verplaatsen is enkel mogelijk mits strikte voorwaarden zoals bepaald in het Plannings- en Annulatiebeleid (artikel 12), dat integraal deel uitmaakt van deze voorwaarden.
8. Klachten dienen, op straffe van verval, binnen 10 dagen na factuurdatum per aangetekende zending te worden gemeld.
9. Alle facturen van ‘WOOO/SUPERFECTA BV’ zijn uiterlijk betaalbaar voor aanvang van de eerste trainingssessie van de afgesproken planning en uiterlijk binnen de betalingstermijn zoals bepaald in artikel 12. Indien de inschrijver dit niet respecteert, zullen trainingen automatisch geweigerd worden. In geval van laattijdige betaling zijn van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling conventionele intresten verschuldigd op het openstaande factuurbedrag a rato 10%. Eveneens zal in dat geval van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een conventionele schadevergoeding verschuldigd zijn gelijk aan 10% van het openstaande factuurbedrag, met een minimum van 400€ en onverminderd het recht van ‘WOOO/SUPERFECTA BV’ hogere, effectief bewezen schade te vorderen, onverminderd de eventuele kosten van aanmaning, kosten van inning en gerechtskosten.
10. De inschrijver verklaart zich bij inschrijving akkoord dat er tijdens trainingen beelden (foto’s en/of video-opnames) kunnen worden gemaakt waarop hij/zij herkenbaar in beeld kan komen.
Deze beelden kunnen door WOOO/SUPERFECTA BV worden gebruikt voor commerciële doeleinden zoals publicatie op de website, sociale media en andere promotiekanalen, inclusief beelddragers voor verkoop. Indien de inschrijver bezwaar wenst te maken tegen het gebruik van individuele beelden, dient dit voorafgaand of uiterlijk binnen 10 dagen na inschrijving schriftelijk en aangetekend te worden gemeld via planning@wooo.be. Bij gebrek aan tijdige schriftelijke weigering wordt het gebruik van individuele beelden als stilzwijgend toegestaan beschouwd. Het geven van interviews of persoonlijke getuigenissen over ervaringen met WOOO Personal Coaching wordt beschouwd als impliciete toestemming voor het gebruik van bijhorende beeld- en geluidsmateriaal in commerciële communicatie. Voor groepsbeelden of sfeerbeelden waarop de inschrijver niet prominent herkenbaar is, wordt geen individuele toestemming vereist.
11. Privacybeleid: ‘WOOO/SUPERFECTA BV’ is er formeel, en dit conform de Privacy wetgeving die sedert 25.05.2018 in voege is, alles in het werk stelt ter bescherming van de door haar ingezamelde persoonsgegevens, de waarborging van de privacy van haar inschrijvers. Haar privacyverklaring is terug te vinden op haar website, zijnde ‘www.wooo.be'. Door onderschrijving van het inschrijvingsformulier van ‘WOOO/SUPERFECTA BV’, door deelname aan haar trainingen, bevestigt de inschrijver zijn/haar akkoord met niet alleen de verkoopsvoorwaarden van ‘WOOO/SUPERFECTA BV’, doch ook met haar Privacybeleid.
12. Plannings- en Annulatiebeleid:
- Elke klant bij WOOO Personal Coaching geniet van een gepersonaliseerd, vooraf overeengekomen maandelijks lidmaatschap met een wekelijkse frequentie voor gepersonaliseerde bewegingsdiensten zoals personal training, online training, online coaching, trainingsschema's en een maandelijkse frequentie voor specifieke coachingsdiensten zoals voeding, mindset, mental coaching.
- De bijhorende facturatie start telkens op de eerste dag van de nieuwe trainingsmaand. Betaling dient te gebeuren binnen de 7 kalenderdagen na aanvang van de trainingsmaand. Bij niet-betaling behoudt WOOO zich het recht voor om geplande sessies te annuleren zonder dat hierdoor enige terugbetaling verschuldigd is.
- De klant heeft altijd de mogelijkheid om diensten onderling te wisselen naargelang dit uitkomt volgens zijn of haar agenda. Bij vakantie kan de klant bijvoorbeeld kiezen voor trainingsschema's op maat van de vakantie, videosessies, online training of online coaching.
- Afspraken die door de klant worden geannuleerd zonder herplanning, vervallen zonder uitzondering en kunnen niet worden ingehaald.
- Uiterlijk 7 dagen voor het einde van elke maand ontvangt de klant een WOOO-planningsmail. Via deze mail kan de klant aangeven welke van de vaste afspraakmomenten hij/zij wenst aan te passen. De klant geeft aan welke afspraakmomenten gewijzigd dienen te worden binnen zijn structuur en bezorgt minstens drie alternatieve dagen en tijdstippen per afspraak. WOOO engageert zich ertoe om, binnen deze suggesties en rekening houdend met de beschikbaarheid, een nieuwe planning op te maken. Beschikbaarheid op de gewenste momenten wordt echter niet gegarandeerd.
- Afspraken kunnen door de klant via de officiële planningsapplicatie “WOOO.- TrainIn” worden verplaatst tot uiterlijk 48 uur voor aanvang én moeten plaatsvinden binnen 14 dagen na de oorspronkelijk geplande datum.
- Als een sessie niet kan doorgaan door afwezigheid van de personal coach, zal WOOO zo snel mogelijk een nieuw moment of een vervangende coach voorstellen in samenspraak met de klant.
- Het lidmaatschap en de daaraan gekoppelde facturatie kunnen onder geen beding tijdelijk gepauzeerd of opgeschort worden, behoudens in geval van een aantoonbare blessure die rechtstreeks het gevolg is van een sessie bij WOOO/SUPERFECTA BV. In dat geval dient de blessure binnen 48 uur na de sessie gemeld te worden, én medisch vastgesteld te worden door een erkend arts. De klant moet een schriftelijk medisch attest bezorgen waaruit blijkt dat de blessure deelname aan fysieke training tijdelijk onmogelijk maakt.
13. Deze voorwaarden maken integraal deel uit van elke samenwerking met WOOO/SUPERFECTA BV. In geval van betwisting is het Belgisch Recht van toepassing en zijn de Rechtbanken van het Arrondissement Antwerpen, afdeling Turnhout bevoegd.
Elke klant bij WOOO Personal Coaching geniet van een gepersonaliseerd, vooraf overeengekomen maandelijks lidmaatschap met een wekelijkse frequentie voor personal training, en een maandelijkse frequentie voor specifieke coachingsdiensten.
De bijhorende facturatie start telkens op de eerste dag van de nieuwe trainingsmaand. Betaling dient te gebeuren voor aanvang van de trainingsmaand. Bij niet-betaling behoudt WOOO zich het recht voor om geplande sessies te annuleren zonder dat hierdoor enige terugbetaling verschuldigd is.
Afspraken die door de klant worden geannuleerd zonder herplanning, vervallen zonder uitzondering en kunnen niet worden ingehaald.
Uiterlijk 7 dagen voor het einde van elke maand ontvangt de klant een WOOO-planningsmail. Via deze mail kan de klant aangeven welke van de vaste afspraakmomenten hij/zij wenst aan te passen. De klant geeft aan welke afspraakmomenten gewijzigd dienen te worden binnen zijn structuur en bezorgt minstens drie alternatieve dagen en tijdstippen per afspraak. WOOO engageert zich ertoe om, binnen deze suggesties en rekening houdend met de beschikbaarheid, een nieuwe planning op te maken. Beschikbaarheid op de gewenste momenten wordt echter niet gegarandeerd.
Afspraken kunnen door de klant via de officiële planningsapplicatie “WOOO.- TrainIn” worden verplaatst tot uiterlijk 48 uur voor aanvang én moeten plaatsvinden binnen 7 dagen na de oorspronkelijk geplande datum.
Als een sessie niet kan doorgaan door afwezigheid van de personal coach, zal WOOO zo snel mogelijk een nieuw moment of een vervangende coach voorstellen in samenspraak met de klant.
Het lidmaatschap en de daaraan gekoppelde facturatie kunnen onder geen beding tijdelijk gepauzeerd of opgeschort worden, behoudens in geval van een aantoonbare blessure die rechtstreeks het gevolg is van een sessie bij WOOO/SUPERFECTA BV. In dat geval dient de blessure binnen 48 uur na de sessie gemeld te worden, én medisch vastgesteld te worden door een erkend arts. De klant moet een schriftelijk medisch attest bezorgen waaruit blijkt dat de blessure deelname aan fysieke training tijdelijk onmogelijk maakt.